Αυτά είναι νέα, αυτές είναι εξελίξεις
ήρθε πριν δυό τρεις ημέρες, δελτίο τύπου (ναι έτσι έγραφε) από την μεγάλη πόλη, από την Πρωτεύουσα ντε του Δήμου μας.
έγραφε πάνω - πάνω
Γραφείο Τύπου Δήμου (Ιεράς Πόλεως) Μεσολογγίου (σχόλιο ναυαγού: πσσσσ)
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑΣ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΄΄ΒΑΣΩ ΚΑΤΡΑΚΗ΄΄
(αν και η θέση μου είναι γνωστή ως προς τη...
ΜΗ δημοσίευση Δελτίων τύπου που εκδίδει το γραφείο τύπου του Δήμου μας, όσο αυτά ασχολούνται με σαχλαμαρίτσες χωρίς να έχουν καμία μα καμία αξία για την ενημέρωση των δημοτών, αλλά αναλώνονται στο πόσο ωραίοι είμαστε και τι καλά τα κάνουμε, μ' αυτό το συγκεκριμένο δεν μπορώ να μην ασχοληθώ)
γράφει
Το "Κέντρο Χαρακτικών Τεχνών - Μουσείο Βάσω Κατράκη" του Δήμου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου, (σημείωση ναυαγού: κατά την ταπεινή μου γνώμη, θα έπρεπε να γράφει :της Δημοτικής ενότητας Αιτωλικού, που ανήκει διοικητικά στον Δήμο Μεσολογγίου, γιατί αυτή είναι η ΑΚΡΙΒΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ κι αυτό επειδή το Μουσείο "Βάσω Κατράκη" ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ, ούτε σε καμία άλλη ιερή ή ανίερη πόλη, ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΙΤΩΛΙΚΟ), διατηρεί την αυτοτέλειά του (ερώτηση ναυαγού: και τη ακριβώς θα την κάνει αυτή την αυτοτέλεια;) ως Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, σύμφωνα με την υπ. αρ. οικ.36281 απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών, που εκδόθηκε στις 4 Αυγούστου 2011. (σημείωση ναυαγού: 4η Αυγούστου, σημαδιακή ημερομηνία)
Με Απόφαση του υπουργού Εσωτερικών Χάρη Καστανίδη, (άσχετο σχόλιο ναυαγού: μμμ, μούτρα για υπουργός, ο χαρούλης) έγινε δεκτή η ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου περί αυτοτέλειας του "Κέντρου Χαρακτικών Τεχνών - Μουσείο Βάσω Κατράκη", λόγω του "εξειδικευμένου αντικειμένου του, της ευρύτερης αναγνώρισης της δράσης του, της μακροχρόνιας απόδοσης έργου και της γενικότερης καταξίωσης και προσφοράς του".
(πολλαπλά σχόλια ναυαγού: 1ο. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ, αγαπητοί μου, ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ, και αυτό το ΜΟΝΑΔΙΚΟ, έχει μεγάλη διαφορά από το ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ) 2ο.που ακριβώς ευρύτερα αναγνωρίστηκε η δράση του επί εποχής αθλιόνικου και περασμένου διοικητικού συμβουλίου; Το μόνο που κατάφεραν αυτοί να αναγνωρίσουν, ήταν ένα κατάκλειστο κτίριο, που άνοιγε μόνο ή μάλλον κυρίως, για τις ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ κομματικές συγκεντρώσεις (γιατί τέτοιες ήταν), κάποιων γιαλαντζί αριστερών ή μάλλον αριστεριστών. Α, μην ξεχάσω, κατάφεραν επίσης να "χάσουν" ευρύτερα και μερικές χιλιάδες ευρώ). 3ο. Πως ακριβώς ορίσατε αυτή την ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΡΓΟΥ, κύριοι του Δήμου μας; Γιατί συνεχίζετε να χαϊδεύετε τ' αυτιά, των που το κατασπάραξαν; Πότε επιτέλους θα ακούσουμε τις αλήθειες και όχι αυτά τα δημοσιοχεσίτικα που ανταλλάσετε μεταξύ σας σαν φιλοφρονήσεις;) 4ο. και τελευταίο για αυτή την ενότητα Όταν λέτε ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ και ΠΡΟΣΦΟΡΑ, τι ακριβώς εννοείτε; Έχετε ρωτήσει τους πολίτες του Αιτωλικού που την έχουν γραμμένη την ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΚΑΥΑΞΙΩΣΗ; Έχετε μάθει, έχετε ρωτήσει ποια ακριβώς είναι η γνώμη των Αιτωλικιωτών για το μουσείο και τι καλά λόγια λένε; Για ποια ακριβώς ΠΡΟΣΦΟΡΑ μιλάτε; Το μόνο που μέχρι στιγμής πρόσφερε, ήταν τα κέρδη (κάθε είδους) που αποκόμισαν οι λεηλατητές του, που σαν τα μαύρα κοράκια έπεσαν πάνω του, προσδοκώντας ο καθένας του τα προσωπικά του οφέλη. Ρωτάω λοιπόν πάλι, γιατί συνεχίζετε να χαϊδεύετε τ' αυτιά, των που το κατασπάραξαν; Πότε επιτέλους θα ακούσουμε τις αλήθειες και όχι αυτά τα δημοσιοχεσίτικα που ανταλλάσσετε μεταξύ σας σαν φιλοφρονήσεις;
συνεχίζει το δελτίο τύπου
Η Δημοτική Αρχή θα συγκροτήσει άμεσα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, (σχόλιο ναυαγού: ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΦΟΒΑΜΑΙ, αυτό το ΑΜΕΣΑ, γιατί κάτι μου είπε ένα πουλάκι, πως δεν πρέπει να περιμένω και σπουδαία πράγματα, πως το ΝΕΟ διοικητικό συμβούλιο, θα είναι μια από τα ίδια, (ξέρετε, τεχνοκριτικοί μαϊμού, οικογένειες, κουμπάροι και παρακούμπαροι, γίδια και άλλα ζωντανά κλπ. κλπ. κλπ) και ΑΝ το πουλάκι είπε αλήθεια, αυτό σημαίνει πως αυτός ο συρφετός θα φέρει μαζί και το τσιμέντο για να κλείσει ερμητικά την ταφόπλακα που του έβαλε τα προηγούμενα χρόνια, προσδοκώντας μόνο αυτοί ξέρουν τι.
Γιατί αν νομίζει ο φίλτατος Δήμαρχος, πως αυτούς όλους μπορεί να τους κουλαντρίσει, τότε κάνει το μεγαλύτερο λάθος της ζωής του, τα κοράκια ΔΕΝ κουλαντρίζονται, εφορμάνε από ψηλά και ούτε παίρνεις χαμπάρι από που σου έρχεται).
και συνεχίζει πιο κάτω το χαριτόβρυτο δελτίο
το οποίο (ΝΕΟ Δ.Σ. δηλαδή) θα προχωρήσει στον προγραμματισμό της δράσης του Νομικού Προσώπου, προκειμένου να προωθηθεί περαιτέρω το έργο (σχόλιο ναυαγού: να μην ξεχάσει μόνο το ΝΕΟ Δ.Σ. να κάνει και έκθεση ζωγραφικής του κάγκουρα, και διάφορων άλλων κάγκουρων που έχει εμμονή ο ΆΦΡΩΝ γέρων) και η προβολή του Μουσείου, να αναδειχθεί η πολύτιμη συμβολή του στον πολιτισμό τόσο της περιοχής όσο και της χώρας και να αποτελέσει πόλο έλξης επισκεπτών.
Θα σταματήσω εδώ, νομίζω πως φτάνει προς το παρόν
Θα δούμε σύντομα, αν το πουλάκι είπε αλήθεια
Θα δούμε σύντομα, αν η ανακοίνωση, αυτό το Δελτίο τύπου, έχει καμία σχέση μ' αυτά που γράφει, ή ΔΥΣΤΥΧΩΣ, έχω δίκιο (που το απεύχομαι βεβαίως)
Δήμαρχε, εδώ σε θέλω να δείξεις την ψυχή σου κι αν όλα αυτά που έλεγες προεκλογικά τα πίστευες, ή ήταν οι συνήθεις φαμφάρες των πολιτικών πριν τις κάλπες!!!
Εύχομαι να μην συρθείς σε ειλημμένες αποφάσεις άλλων
ΊΔΩΜΕΝ

4 σχόλια:
Τι ελεεινός παπαραλόγος είσαι μωρ' αδερφάκι μου!!! Όλα τα ξέρεις όλα τα μαχαιρώνεις!!!Παίξε τα κουβαδάκια σου με τ' άλλα τα παιδάκια κι άσε μερικά πράγματα να τα ξέρουν κάποιοι άλλοι που ανέλαβαν να τα χειριστούν.Από κομπασμούς και τυχοδιώκτες μηδενιστές χορτάσαμε.
Δεκτό το σχόλιο και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Εύχομαι ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, να είναι τα πράγματα όπως τα γράφεις, να είμαι εγώ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΟΣ και μάλιστα ΕΛΕΕΙΝΟΣ και αυτοί που ανέλαβαν να χειριστούν κάποια πράγματα να ξέρουν πράγματι να τα χειριστούν. Να είσαι σίγουρος τότε πως ο πρώτος που θα επικροτήσω και θα χειροκροτήσω θα είμαι εγώ. Θα πάρω τότε τα κουβαδάκια μου και θα πάω να παίξω στην παραλία. Η μεγάλη διαφορά μας είναι όμως, πως εγώ, ο ΕΛΕΕΙΝΟΣ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΟΣ, υπογράφω τις ΕΛΕΙΕΝΕΣ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΕΣ που γράφω, ενώ εσένα η μικρή ψυχή σου, φτάνει μέχρι την ανώνυμη ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΑ και αυτή είναι η ΕΛΕΕΙΝΟΤΕΡΗ ΟΛΩΝ!!!
Ευχαριστώ για τον επιτυχημένο σχολιασμό σου αφού έτσι μας δόθηκε η ευκαιρία να ανταλλάξουμε απόψεις και να κάνουμε τον παραπάνω εποικοδομητικό διάλογο. Καλή σου νύχτα.
Αν είναι να απαντήσεις, παρακαλώ, μην αναλωθείς ξανά σε ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΕΣ, αλλά προσπάθησε να ξεπεράσεις τον εαυτό σου και να γράψεις κάτι έξυπνο.
Καλώς κύριε μεγαλόψυχε, θα αφήσω τις εξυπνάδες και τα επώνυμα σε σένα και κοιμήσου ήσυχος εσύ για τα μεγάλα που προσφέρεις και τις παπαροσοφίες σου
Αγαπητέ μου φίλε, σ' ευχαριστώ για την λέξη "μεγαλόψυχος" με χαρακτηρίζει!!!. Πολύ σοφά σκέφτεσαι όταν θέλεις να αφήσεις τις εξυπνάδες σε εμένα κι αυτό διότι για να γράφεις εξυπνάδες, ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΞΥΠΝΟΣ, κι αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που λείπει από την προσωπικότητά σου, πράγμα που είναι φανερό από τον τρόπο που σκέφτεσαι και γράφεις. Μπορείς όμως να κρατήσεις τις παπαροσοφίες μου, γιατί βλέπω πως σε βοηθάνε. Τέλος, όσον αφορά τα επώνυμα, ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΜΕΊΝΩ, καταλαβαίνω πως η χαμηλή σου αυτοεκτίμηση, ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ, να υποστηρίξεις επωνύμως αυτά που γράφεις ή που πιστεύεις, ή τέλος πάντων, αυτά που ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι πιστεύεις. Σ' ευχαριστώ για την όμορφη ανταλλαγή απόψεων και επιχειρημάτων.
Δημοσίευση σχολίου