18 Μαΐου 2011

η ντιρεκτίβα 2004/24/EC

Πρόκειται για μια οδηγία της Ε.Ε. που εν ολίγοις απαγορεύει την διακίνηση των οποιονδήποτε φυτικών ή παραδοσιακών φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων και επιτρέπει την διακίνηση σκευασμάτων μόνο μέσω των τερατωδών φαρμακοβιομηχανιών.
Το θέμα είχε έρθει από δυο - τρεις διαφορετικές πηγές στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο, εδώ και ένα περίπου ενάμιση μήνα, αλλά δεν ήμουν ενήμερος.
Έτσι μετά από έρευνα στο διαδίκτυο, ανακάλυψα πως τα πράγματα δεν είναι και τόσο αθώα όπως περιγράφονται στην σχετική οδηγία.
Υπάρχει αυτό το video παρακάτω (δυστυχώς για τους μη...
γνωρίζοντες αγγλικά, είναι δύσκολο, μιας και υπάρχει μόνο σ' αυτή τη γλώσσα) και υπάρχει επίσης και μια ιστοσελίδα για συλλογή υπογραφών, (εδώ η μεταφρασμένη στα Ελληνικά έκδοση)
Δείτε τα αν θέλετε και αποφασίστε ότι σας κατεβάσει η γκλάβα σας (τουλάχιστον θα είστε ενήμεροι)
Όπως έχω γράψει πάλι, δεν έχω πειστεί για την αποτελεσματικότητα αυτής της μεθόδου, (της συλλογής υπογραφών δηλαδή) ούτε έχω ακούσει μέχρι σήμερα να έχει καταφέρει κάποια επιτυχία, όμως εγώ, αφελής, αδαής, και αθεράπευτα αισιόδοξος, συνεχίζω να υπογράφω)

Καληνύχτα σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...