Και ενώ είναι νωπά ακόμα τα απανωτά χτυπήματα που δέχεται η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΠΟΛΗ του νομού μας και ενώ ο απόηχος από τη χθεσινή δυναμική συνάντηση, όπου εξετάστηκαν ενδελεχώς τα προβλήματα και οι πιθανές λύσεις που επιβάλλεται να δοθούν δεν έχει ακόμα κατακάτσει, ένα νέο χτύπημα, μια καινούρια υπόγεια συμφωνία εξυφαίνεται από τους άθλιους Αγρινιώτες που αυτή τη φορά φαίνεται να συμπλέουν μαζί τους και οι επίσης άθλιοι Βαλτοξηρομερίτες της Αμφιλοχίας.
Μια καινούρια ΚΡΑΤΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ, χάνεται για την πόλη μας και το Δήμο μας γενικότερα, αφού η φιλοαγρινιώτικη πολιτική των βουλευτών του νομού μας, της γνωστής παρέας των γνωστών - άγνωστων ΔΟΣΙΛΟΓΩΝ αντιμεσολογγιτών μακρυπιδοκουρουμπλογιαννακομωραΐτηδων, την προωθεί μακριά από εμάς.
Με την αγαστή συνεργασία των υπάνθρωπων βραχωριτών, και των ομοίων τους Αμφιλοχιτών, προχωρά η δημιουργία του...
ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ, στον Αμφιλοχίτικο Στάνο, στα σύνορα περίπου των δυο Δήμων.Το θέμα είναι άλλο ένα τεράστιο σκάνδαλο, που αναμένεται να έχει ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ επιπτώσεις στην οικονομία και την ανάπτυξη του Δήμου μας
Και αυτό γιατί, εάν υποθέσουμε πως εκεί θα φυλαχτούν και θα κρατηθούν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 150- 200 άθλιοι μετανάστες, που θα ήταν οι εν δυνάμει πελάτες των οικείων σουβλατζίδικων, τότε μιλάμε για τουλάχιστον 100 πιτόγυρα ημερησίως, προς 1,50 ευρώ, σημαίνει 150 ευρώ μηνιαίως, επομένως 1.800 ευρώ το χρόνο, που αντιστοιχεί με τεράστια αιμορραγία για την ντόπια οικονομία, που τώρα μεταφέρεται στον απολίτιστο Στάνο, που ούτε βαγιών έχει, ούτε καν πύλη κι όμως τολμάει να βάλει χέρι στα πιτόγυρά μας!!! (χωρίς φυσικά να συνυπολογίσουμε το πλήγμα στο prestige του Δήμου μας).
Που ακούστηκε ξανά στα χρονικά, οι κρατικές αυτές υποδομές, να γίνονται μακριά από τις Πρωτεύουσες των Νομών!!!! (δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ, που δεν υπάρχουν πια Νομοί για να έχουν Πρωτεύουσες, εμείς παραμένουμε Πρωτεύουσα με το έτσι θέλω)
Κι όμως παρόλα αυτά, ούτε η Δημοτική αρχή έχει ακόμα αντιδράσει, ούτε ο Μπρούμας έχει βγάλει ανακοίνωση, ούτε το γενικώς λαλίστατο Εργατικό κέντρο, ούτε το ευγενές σωματείο των ιδιοκτητών σουβλατζίδικων της πόλης, ενώ σημειώνω πως καν δεν έχει δημοσιεύσει ΚΑΝΈΝΑ ΠΎΡΙΝΟ σχόλιο στο Ιερά πόλις, ούτε το μαχητικό "πυροφάνι".
Τι συμβαίνει;;;;
Γιατί κανείς δεν μιλάει;;;
Γιατί κανείς δεν αντιδρά;;;;
Που είναι ο Δήμαρχος, που είναι οι Αντιδήμαρχοι;;;;, που είναι ο Συνασπισμός;;; και τέλος πάντων, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΤΣΑΛΑΚΗΣ!!!!
όλοι αυτοί οι προδότες, θα κληθούν μια μέρα να λογοδοτήσουν
και τότε, ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ, στο απόσπασμα
ας σοβαρευτούμε
Αγαπητοί μου
θα καταλάβουμε ποτέ πως το παιχνίδι είναι στημένο;
Πως η διαμάχη των δυο πόλεων του Αγρινίου και του Μεσολογγίου είναι στημένη, για να μας αποπροσανατολίσουν και να μας διχάσουν στο σοβαρότερο πρόβλημα που ΑΜΕΣΑ θα αντιμετωπίσουμε
Κι αυτό είναι η ΕΚΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΑΧΕΛΩΟΥ, που συζητήθηκε χθες ή σήμερα στο Λουξεμβούργο!!!
Και εκεί, εκπροσωπήθηκε -εξ' αιτίας της (στημένης) διαμάχης- ο νομός από πέντε, ναι - ναι πέντε ανθρώπους, (που κάλυψαν τα έξοδά τους από την τσέπη τους) ενώ η περιφέρεια της Θεσσαλίας από 100, μηχανικούς, εμπειρογνώμονες, δικηγόρους, πολιτικούς και τον ίδιο τον Περιφερειάρχη της. (με την περιφέρεια να καλύπτει ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥΣ)
Μεμφόμαστε τον Δήμαρχο μας, γιατί δεν έδωσε μάχες για το εφετείο ή το στρατόπεδο, που ήταν ούτως ή άλλως ειλημμένες αποφάσεις της κεντρικής εξουσίας, ΕΝΩ ΚΑΝΕΙΣ δεν τον ρώτησε, τι ενέργειες έκανε, πως συνέπραξε με τους Δημάρχους του υπόλοιπου νομού και κυρίως με τον "κακό" Μοσχολιό, για το θέμα αυτό!!!
Δεν τον ρωτήσαμε καν, αν συζήτησε με τον συνΠΑΣΟΚΟ κατσιφάρα, (που είχε δεσμευτεί άραγε προεκλογικά στο κόμμα του;) το θέμα του Αχελώου και τι δεσμεύσεις πήρε
Γι αυτό
καληνύχτα μας
ας συνεχίσουμε αδαείς και αδιάφοροι, να μασάμε την ΕΤΟΙΜΗ τροφή που μας πετάνε!!!

2 σχόλια:
Η εκδίκαση στο Λουξεμβούργο ενώπιον του Δ.Ε.Κ. θα γίνει 24 Μαίου...Δεν έχει γίνει ακόμα!
Ναι πράγματι έχεις δίκιο!!, Εγώ μπερδεύτηκα επειδή έφυγαν χθες και είχα την πληροφορία ότι θα γίνει σήμερα. Σωστά το γράφεις θα γίνει την Τρίτη 24 Μαΐου. Σ' ευχαριστώ για τη διόρθωση
Δημοσίευση σχολίου