28 Μαΐου 2011

μια άλλη άποψη για το μνημόνιο ii

γράφει στον Αβόλευτο, ένας αγανακτισμένος πολίτης
η μεγάλη απάτη

Ζούμε μέρες τραγικές στις οποίες σιγά σιγά αρχίζει να αποκαλύπτεται η απάτη Παπανδρέου και της ομήγυρης του τόσο σε βάρος του Ελληνικού λαού αλλά πρωτίστως σε βάρος της ΕΕ και του ΔΝΤ.. Δείτε γεγονότα όπως θα σας τα περιγράφουμε και μη μου πείτε πάλι ότι πρόκειται για συγκυρίες ή συνομωσιολογίες.
Tο 2009 γίνονται οι πρώτες διαπραγματεύσεις με ΔΝΤ από τον ΓΑΠ (στην αρχή κρυφά και μετά φανερά). Μάλλον καθ' υπόδειξη των διεθνών κερδοσκόπων τύπου Σόρος, οι οποίοι έβλεπαν τα χρήματα τους στην Ελλάδα να είναι επισφαλή και έπρεπε να τα...

πάρουν πίσω σε μετρητά.
Έτσι περνάει από τη βουλή το μνημόνιο Ι με πλειοψηφία 156 βουλευτών (λάθος πρώτο θα έπρεπε να ήταν σύμφωνα με το σύνταγμα 180). Ανατέθηκε δε μέσω της βουλής (πάλι αντισυνταγματικά) να υπογράφει οτιδήποτε-ακόμα και τροποποίηση- ο παπακωνσταντίνου. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι αν έρθει οποιαδήποτε κυβέρνηση μετά μπορεί να αποποιηθεί όλα αυτά σαν αντισυνταγματικά. Φυσικά τότε οι δανειστές μας θα τρέχουν από τον παπακωνταντίνου να πάρουν τα λεφτά τους. Έτσι θα έχει μελλοντικά το πράγμα... εκτός εάν.... βάλουν όλον τον πολιτικό κόσμο να συναινέσει και να περάσει από τη βουλή το μνημόνιο ΙΙ με πλειοψηφία 180 βουλευτών (άρα συνταγματικό) και το οποίο φυσικά θα περιλαμβάνει και όλες τις δεσμεύσεις του μνημονίου Ι. (σημείωση ναυαγού: αυτό ακριβώς είναι το κουμπί της Αλέξαινας, αυτό ακριβώς επιδιώκει η "συναίνεση" να διασφαλίσει την συνταγματικότητα της νέας σύμβασης, που θα συμπεριλάβει και την πρώτη!!! τώρα κατάλαβαν οι πιστωτές των 110 δις ευρώ, πως ο παπανδρέου κίνησε την όλη διαδικασία αντισυνταγματικά, και πως μια επόμενη αξιόμαχη κυβέρνηση, θα μπορούσε να απορρίψει τη σύμβαση και μάλιστα χωρίς να έχει υποχρέωση να επιστρέψει τα χρήματα)
Καταλάβατε δηλαδή τι έγινε; είναι όλοι προδότες πουλημένοι Παπανδρέου, Καρατζαφέρης, Ντόρα. Όλοι οι υπόλοιποι ή το έχουν καταλάβει και δεν θέλουν να χρεωθούν το πολιτικό κόστος ή δεν το πήραν πρέφα και φωνάζουν για πλάκα.
Πάντως αν δεν περάσει η συναίνεση άρα όχι μνημόνιο ΙΙ προβλέπω ο Παπανδρέου και ο Παπακωνσταντίνου να μην έχουν που να κρυφτούν σε όλο το σύμπαν. 
Το να φας 110 δις δεν είναι και εύκολο πράγμα.
Α ρε Γιώργο τι δάσκαλο είχες... τον Σόρος!!!

Ένας αγανακτισμένος πολίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...